Coaching

Haal het beste uit uw medewerkers met onze coach!

Samen werken aan verandering! Heeft u een nieuwe werkplek of functie gekregen, loopt u vast in uw dagelijkse werk en stuit u tegen zaken die een effectief functioneren in de weg staan? Wilt u uw persoonlijke effectiviteit vergroten door specifieke competenties of nieuw gedrag te ontwikkelen, bijvoorbeeld op het gebied van timemanagement, leidinggeven, samenwerking of cliëntgericht werken? Door middel van coaching kunt u snel en gericht werken aan de verandering die u voor ogen heeft. Onze organisatieadviseur/coach Rob Schieman helpt u graag.

Rob Schieman, organisatieadviseur/ NLP coach: “Elke verandering begint bij een andere manier van kijken.”

Wil je gedrag echt veranderen dan dien je te werken aan (onbewuste) opvattingen en overtuigingen die verandering in de weg staan. Wat je tegenhoudt, bepaalt wat je nodig hebt! Daar gaan we mee aan de slag. Een stuk bewustwording.

Hoe ziet een coachingstraject eruit?

• Kennismaking: Wederzijds vertrouwen en een persoonlijke ‘klik’ tussen ons zijn essentieel. Een coachingstraject start daarom altijd met een kennismakingsgesprek waarin we samen uw coachvraag verhelderen. Als u en ik allebei ervaren dat de ‘klik’ er is, dan is dat een prima basis voor de start van een succesvol coachingstraject!
  • Formuleren doelstelling: Samen bepalen we de doelstellingen: specifiek geformuleerd, positief en opbouwend, resultaatgericht. Ook wordt een traject afgesproken over frequentie, locatie en duur van de coachingsbijeenkomsten. Gedacht moet worden aan 6 bijeenkomsten van gemiddeld 2 uur.
  • Coachingsbijeenkomsten: Tijdens de coachingsbijeenkomsten werken we aan de doelstellingen die we hebben geformuleerd. Tussendoor krijgt u ‘huiswerkopdrachten’. Deze opdrachten sluiten direct aan bij de dagelijkse praktijk. Het doel hiervan is het nieuw geleerde te laten “beklijven” in uw dagelijkse praktijk.
    Afronding: Tijdens het coachingstraject houden wij voortdurend zicht op de voortgang. Na afloop van het coachingstraject vindt, indien gewenst, een eindevaluatie plaats, waarin de behaalde resultaten worden besproken en afspraken worden gemaakt over welke acties u na het coachingstraject eventueel nog gaat oppakken.

Graag helpen wij u bij het realiseren van de gewenste verandering.
Neem contact op met Rob Schieman voor een kennismakingsgesprek.

Plaatje bij dienst coaching