Het CAN team

Rob Schieman
RobRob Schieman heeft als bedrijfskundige ruim 20 jaar ervaring in het adviseren, begeleiden en coachen van directies, teams en medewerkers in bedrijven en non-profit organisaties. Zijn enthousiasme, ondernemerschap en creativiteit zijn kenmerkend voor hem. Als organisatieadviseur fungeert hij als klankbord voor ondernemers en leidinggevenden, mede vanwege zijn brede blik en know-how op het gebied van mens en organisatie. Managementteams vinden in hem een goede sparringpartner gericht op het creëren van beweging. Als organisatie ontwikkelaar en coach begeeft Rob zich geregeld onder de waterlijn. Rob laat mensen nadenken over hun gedrag en drijfveren. Rob wil een waardevolle bijdrage leveren aan de ontwikkeling van mens en organisatie, in de meest ruime zin.

Valesca Lefeber
Tijdensvalesca haar studietijd in Rotterdam heeft ze gekozen om na haar bachelor bedrijfskunde haar master te volgen in Health Care Management. Energiek, betrokken, to-the-point, zorgvuldig en resultaatgericht zijn typerend voor Valesca. In haar functie richt ze zich voornamelijk op het adviseren en begeleiden van organisaties in de gezondheidszorg bij het opzetten, implementeren en interpreteren van Patient Reported Outcome Measurements (PROMs). Valesca zorgt ervoor dat door optimaal gebruik te maken van de in de organisatie aanwezige kennis er kwalitatief hoogwaardige en efficiënte zorg geleverd kan (blijven) worden die aansluit bij de behoeften van de patiënt.

Hans Sinke
HansHans is een vakgerichte ervaren professional die in staat is om in steeds wisselende omgevingen en opdrachtgevers goed te acteren. Een brede blik, iets extra’s doen en altijd net even verder kijken zijn eigenschappen die bij hem passen. Zijn praktisch insteek zorgen ervoor dat problemen slechts uitdagingen voor hem zijn. Binnen CAN Facilitair is Hans flexibel inzetbaar voor het overnemen van uw facilitaire diensten, of het nu gaat om huisvesting, inrichting, verbouwing/onderhoud of ICT. Hij is binnen zijn werkveld een echte teamplayer, zo werkt hij samen met zowel de klant, als de medewerkers en partners op de werkvloer. Klanten kunnen van hem leiding en sturing verwachten: dat is zijn primaire taak.