Over CAN

Achtergrond

Wij helpen professionals en organisaties in de zorg beter te presteren. Met veel energie, zorginhoudelijke kennis en een stevige dosis verstand adviseren wij onze opdrachtgevers hoe zij dat kunnen bereiken. Ons doel is het opbouwen van een lange termijn relatie met de zorgprofessionals, waarbij blijvende verbeteringen realiseren en we de uitdaging aangaan om de verwachtingen te overtreffen. Door de vooruitstrevendheid, deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid van onze medewerkers zijn wij een betrouwbare partner voor onze klanten en relaties.

De volgende drie onderdelen vormen onze organisatie:

CAN Advies

Van klein tot groot heeft elke organisatie haar eigen unieke situatie. Wij benaderen advisering in de breedste zin van het woord. Wij helpen organisaties met vraagstukken op het gebied van kwaliteitsmanagement, bedrijfsvoering, coaching en bemiddeling. Wij zijn deskundig op diverse terreinen en hebben al veel ervaring met verschillende organisaties. Tijdens uw verandertraject kunnen wij u begeleiden en helpen met het maken van de juiste keuze in uw situatie.

CAN PROMs

In de zorg is toenemende aandacht voor het centraal stellen van de patiënt en het verbeteren van kwaliteit van zorg. PROMs zijn hierbij een belangrijk meetinstrument voor de kwaliteit van leven en geven inzicht in de effectiviteit van de behandeling. Zij vormen voor u een belangrijk verbeterinstrument! Wij kunnen u van het begin (input) tot het eind (output) adviseren en begeleiden met het gebruik en toepassing van PROMs in uw organisatie.

CAN Facilitair

Binnen de facilitaire tak van CAN zorgen wij ervoor dat de ZBC’s zich volledig kunnen richten op hun core-business: “Het leveren van zorg”. Voor een optimale ondersteuning hierin verlangt u dat de facilitaire dienstverlening effectief en efficiënt is ingericht. Wij kunnen u daarbij helpen. CAN Facilitair kan voor u alle praktische zaken op het gebied van huisvesting, inrichting, verbouwing en ICT  voor u overnemen. Wij zorgen ervoor dat we het hele facilitaire proces van A tot Z voor u wordt geregeld en dat het eindresultaat turn key aan u wordt opgeleverd!